سرویس استان‌های هنرآنلاین: در این جلسه که به همت هنرمندان تئاتر و در دفتر خانه تئاتر شیراز در تالار استاد فقیه کوی زهرا برگزار شد، احمد سپاسدار، رحیم هودی، حسین قهرمانی، مهران مقدر، مریم شکری و نوید جعفری به عنوان اعضای اصلی خانه تئاتر و حسن فلاح زاده به عنوان عضو علی البدل و علیرضا محمودی، مهدی هنرجویان، هادی امامی مقدم ؛احمد وامق و مجتبی حسینی قیری به عنوان اعضای اصلی و نوید جعفری به عنوان عضو علی‌البدل انجمن نمایش فارس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 رحیم هودی رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر شیراز ضمن اظهار شادمانی و خیرمقدم به اعضای تازه هیئت رئیسه انجمن نمایش فارس ، خواستار همکاری هرچه بیشتر این دو مرکز برای ارتقای سطح کمی و کیفی تئاتر فارس شد.

دکتر لیلا دودمان؛ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز، ضمن قدردانی از زحمات خانه تئاتر و همکاری‌های صورت گرفته برای استفاده از تمامی پتانسیل‌های موجود فرهنگی و هنری در شیراز افزود: مذاکرات بسیاری با روسای شهرداری مناطق و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری شیراز در جهت همکاری‌های بیشتر در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری صورت گرفته است که امید آن است به‌زودی شاهد اتفاقات و فعالیت‌های مثبتی در این زمینه باشیم.

احمد سپاسدار نایب رئیس خانه تئاتر شیراز و دبیر جشنواره تئاتر فجر فارس نیز از حضور اعضای منتخب انجمن هنرهای نمایشی فارس استقبال و انتخاب این هنرمندان را در جهت ارتقای سطح تئاتر استان به فال نیک گرفت و گفت: با توجه به حضور هنرمندانی که سال‌ها در راه توسعه و پیشرفت تئاتر در استان فعالیت نمودند در خانه تئاتر و انجمن هنرهای نمایشی فارس ، بارقه امیدی در دل هنرمندان پدید آمده است که با اتحاد و همدلی این دوستان شاهد برطرف شدن مشکلات زیرساختی تئاتر در استان باشیم.

حسین قهرمانی مدیرعامل خانه تئاتر شیراز نیز گزارشی از عملکرد خانه تئاتر و پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون را به سمع نظر حاضران رساند.

در بخش بعدی علیرضا محمودی رئیس انجمن نمایش فارس با معرفی اعضای منتخب انجمن به بیان فعالیت‌ها و طرح‌های مطرح شده پرداخت و از تشکیل جبهه متحد تئاتر فارس با حضور تمامی اعضای اصلی و علی‌البدل خانه تئاتر و انجمن نمایش خبر داد.

download(1)

همچنین در این جلسه علی ثابت به عنوان بازرس اصلی و بهنام بداغی به عنوان بازرس علی‌البدل که پیش از این توسط هیئت مدیره انجمن نمایش فارس انتخاب شده بودند معرفی شدند.

همچنین در این جلسه نوید جعفری مدیر روابط عمومی خانه تئاتر و عضو انجمن هنرهای نمایشی فارس به عنوان رابط این دو مرکز تئاتری با کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز معرفی گردید.

گفتنی است: نخستین جلسه هم اندیشی هیئت رئیسه خانه تئاتر شیراز وهیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی فارس با بررسی مشکلات و طرح‌های مختلف برگزار و مقرر شد این جلسه به‌صورت دوره‌ای برای ارتقای سطح کمی و کیفی تئاتر فارس برگزار شود.

 

الهه بهرامی