سرویس استان‌های هنرآنلاین: این جشنواره که یکی از بزرگ‌ترین و پربیننده‌ترین فستیوال‌های آسیا به شمار می‌رود با هدف گسترش فرهنگ، برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها همه ساله در سئول پایتخت کره جنوبی برگزار می‌شود.

در این جشنواره بیش از صد کشور دنیا آثارشان را به رقابت گذاشته بودند که جایزه بهترین فیلم کوتاه به کشور ایران رسید.

انیمیشن "چشم انداز خالی" به نویسندگی و کارگردانی علی زارع قنات نوی طی دو سال و نیم تهیه شده است و به چشم‌انتظاری‌های مادری می‌پردازد که پسرش در جنگ است.

این فیلم پیش از این توانسته جایزه بهترین انیمیشن جشنواره UK Monthly Film Festival  انگلستان وLos Angeles Film Awards  آمریکا، جایزه ویژه هیئت داوران ویژه هیئت داوران جشنواره Chania Cartoon& Animation یونان Sunfilm Festival Tokyoژاپن ،  Asians On Film  آمریکا (بهترین انیمیشن و لوح تقدیر بهترین موسیقی متن)، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران Athens Animfest  یونان، جایزه بهترین انیمیشن جشنوارهAmsterdam Film Festival هلند را کسب کند و در بیش از پنجاه جشنواره بین‌المللی به عنوان نماینده ایران حضور پیدا کند.

علی زارع قنات نوی تاکنون بیش از چهارده فیلم مستند و داستانی کوتاه و بلند و انیمیشن را تهیه و کارگردانی کرده است.

او یکی از چهره‌های موفق سینمای ایران به شمار می‌آید و آثار وی با استقبال فراوان منتقدان، فستیوال‌ها و بنیادهای فرهنگی هنری جهان روبه‌رو شده است.

انیمیشن "عروسک چینی بابا" از کارهای موفق این فیلمساز است. که نماینده ایران در بیش از سیصد جشنواره بین‌المللی بود و جوایز بسیاری را برای ایران به ارمغان آورد.

علی زارع قنات نوی پیش از این بیش از سی جایزه بین‌المللی دریافت نموده و در جمع ١٠ فیلمساز برتر سال  ٢٠١٤ آسیا در جشن IFVA قرار گرفته بود و در سال ٢٠١٦ در بین هشت استعداد برتر فیلمسازی مجله فیلم کوتاه آمریکا قرار گرفت.

وی تاکنون  به عنوان داور در جشنواره‌های مختلفی از جمله:  جشنواره بین‌المللی  CPM FILM بلاروس ، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل بنگلادش (IOFF)  جشنواره بین‌المللی برلین سینفست    Berlin International Cinefest  آلمان و جشنواره Globe International Silent Film شرکت داشته است.

این فیلم از محصولات مدرسه کارگاهی سینما و شرکت فیلمسازی گلبرگ فیلم است.