به گزارش هنرآنلاین، با توجه به انتقاداتی که در انتخابات دوره‌ گذشته به نحوه‌ حضور رای دهندگان وجود داشت، برای هر چه کارآمدتر شدن انجمن جدید، شورایی متشکل از پیشکسوتان و مدرسین موسیقی، شرایطی را برای کاندیدا و همچنین رأی دهندگان پیشنهاد کرده و با نظارت و مدیریت اداره‌ فرهنگ و هنر و همچنین همکاری انجمن موسیقی دوره‌ گذشته، دعوت‌نامه‌ای برای حضور در مراسم انتخابات به هنرمندان واجد شرایط ارسال شد.

انتخابات شورای مشورتی موسیقی شهرستان آمل از ساعت ۹:۳۰ روز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ۹۷ در سالن اصلی اداره‌ فرهنگ و هنر و با حضور مدعوین که متشکل از پیشکسوتان مدرسین و فعالین شاخص عرصه‌ موسیقی بودند، همچنین رئیس، معاون و کارشناس هنری اداره‌ فرهنگ و ارشاد آمل آغاز شد.

پس از صحبت‌های امیرنیا، ریاست فرهنگ و ارشاد آمل و قدردانی اهالی موسیقی از انجمن قبلی، کاندیدای شورای جدید به توضیح و ارائه‌ برنامه و راهکارهای خود جهت بهتر شدن شرایط موسیقی شهرستان پرداختند.

انجمن موسیقی آمل

مهم‌ترین موضوع مطرح شده در این مراسم، شاید پیشنهاد ثبت قانونی یک N.G.O یا سازمان مردم نهاد در حیطه‌ موسیقی بود که با توجه به عدم وجاهت قانونی انجمن موسیقی در شهرستان و برای انجام فعالیت‌های بیشتر و قانونی جهت اعتلا و ارتقای موسیقی، لازم به نظر می‌رسید!

مراحل رأی‌گیری و شمارش آراء با نظارت مسئولین اداره‌ فرهنگ و هنر انجام شد و به ترتیب، محسن مرعشی, کوثر بزرگی، علی اصغر رستمی، فرزاد زاهدی و نیما روحی به عنوان اعضای اصلی و نیز عرفان پرقوه و محسن رضایی به عنوان اعضای علی‌البدل انجمن موسیقی شهرستان آمل انتخاب شدند.