به گزارش هنرآنلاین، کمدی "پرتقال‌ها" نوشته و کارگردانی کامبیز میرزایی است که در کارنامه هنری‌اش، نمایش‌هایی چون "کمدی من، شیرین و وودی آلن"، "نام کوچک: هوملت"، "تآتروف"، "به لی لی پوت خوش آمدید" به چشم می‌خورد که با نمایش "به لی لی پوت خوش آمدید" جواز ورود به جشنواره سی و سوم فجر را کسب کرد.

کامبیز میرزایی نویسنده، کارگردان و مدرس بازیگری‌ست که چندی‌ست با تاسیس مکتب خانه تخصصی بازیگری در بابل وقت خود را صرف آموزش بازیگری و پروژه‌های صحنه‌ای بازی‌آموزان مکتب خانه خود کرده است. از نمونه کارهای اخیر او می‌توان به نمایش‌های "حال آنی خوب است" و "عقربه‌ها بر می‌گردند" اشاره کرد.

نمایش کمدی "پرتقال‌ها" که تا ۲۶ اردیبهشت در بابل اجرا خواهد شد، نمایشی است در ژانر کمدی با مضامینی اجتماعی که تماشاگر خود را بر بستر شوخی‌های متنی در زیرلایه‌های فرامتنی به مرور و  بازنگری در  رویکرد رفتاری و بحران ارتباط عمومی و اجتماعی دعوت می‌کند. 

۱۴ بازیگر در کمدی "پرتقال‌ها" به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از: علی لاریمی، ندا بابازاده، درسا بی آزاری، فاطمه تیمورپور، مهرانه امروانی، علی میرکی، سعیده جعفری، مجتبی مرتضوی، حافظ سالاری، سارا مجیدی، بهنام رحمانی جو، سینا شجاعی، عرفان آقاجانی و مریم حسن پور.

همچنین محمد نجاریان، فاطیما موسوی، مهدی اصغری، ایمان هاشمی، خاطره علی نژاد، اشکان میناگر ، عیسی نعمتی و حسین رمضانی نیز در اجرای نمایش و در بخش‌های مختلف با کارگردان همکاری کرده‌اند.

این اثر در بابل، فرهنگ شهر، ورودی فاز دوم، حد فاصل فرهیختگان ۱۶ و ۱۸، مکتب خانه تئاتر آن، به جز روزهای شنبه و از ساعت ۱۹:۳۰  اجرا خواهد شد.