به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی  انجمن سینمای جوانان ایران، در متن این حکم آمده است:

بسمه تعالی

سرکارخانم طیبه فلکیان

  نظر به شایستگی و تجربیات ارزشمندتان و ارتباط و شناخت شما در طول سال‌ها فعالیت در انجمن سینمای جوانان ایران و حسن سابقه سرکارعالی، با توجه به لزوم گسترش دفاتر و نمایندگی‌های انجمن      در سراسر کشور و نیاز به ارتباط همه جانبه با این دفاتر و نمایندگی‌ها و نظارت پیوسته بر آن‌ها به موجب این حکم به عنوان معاون امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران، منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو الطاف و رحمت بی‌کران پروردگار، همفکری و مشورت با هنرمندان و پیشکسوتان سینما و به وجود آوردن شرایط مطلوب برای حضورهرچه بیشتر جوانان صاحب اندیشه در سیاستگزاری‌های انجمن، در انجام امور محوله موفق و سربلند باشید.

سیدصادق موسوی

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران

طیبه فلکیان دانش‌آموخته ادبیات نمایشی است و سال‌ها به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم‌های کوتاه و مستند همچون "گل کویر"، "خانه سفید است"، "میراث عشق، نایریکا" و ... مشغول بوده و جوایز مختلفی را در عرصه ملی و بین‌المللی به خود اختصاص داده‌است.  فلکیان در کنار فعالیت‌های فیلم‌سازی، در ابتدا فعالیت خود را به عنوان مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان در استان یزد آغاز کرد و پس از مدتی در ستاد مرکزی به عنوان مدیر امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران مشغول به فعالیت شد.  عضویت در هیئت‌های داوری و انتخاب چندین جشنواره داخلی و مدیریت اجرایی سی‌و‌دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از جمله فعالیت‌های حرفه‌ای ایشان به شمارمی‌رود.