به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برج آزادی؛ این جشن با هدف بسترسازی برای دیدارهای نوروزی مازندرانی‌ها در کلان شهر تهران و توسط موسسه فرهنگی هنری پارپیرار با همکاری بنیاد رودکی، انجمن‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و مازندرانی‌های مقیم تهران برگزار شد.

جشن سلام بهانه‌ای است برای همدلی و همکاری، آغاز و تداوم دوستی‌ها و شادابی، شروع پر شور سال جدید، پاسداشت فرهنگ و آیین‌های بومی و ملی.

این مراسم با اجرای موسیقی مازندرانی در زیر پایه‌های برج آزادی آغاز شد و در سالن اصلی برج ادامه یافت. اجرای آیین نوروزخوانی، سرنا نوازی، نقالی و برپایی غرفه‌های ارائه صنایع دستی و خوراک‌های سنتی خطه مازندارن از دیگر برنامه‌های جشن سلام بود.

دکتر سید علی ادیانی نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی؛ مهندس کشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛ مهندس سید علی اکبر طاهایی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت کار و استاندار سابق مازندران؛ ابوالقاسم ایرجی عضو هیأت مدیره بنیاد فرهنگی هنری رودکی؛ پهلوان "بهنام مشتاقی" عضو شورای فنی کشتی فرنگی؛ سیدحسن موسوی چلک رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران و ... از جمله مهمانان ویژه‌ای بودند که در این مراسم حاضر شدند.