برتری هنرمندان تئاتر شیراز در جشنواره نمایشنامه نویسی

فارس: احمدرضا زنجیرساز و وحید انجامی پناه؛ هنرمندان شیرازی فاتح بخش نمایشنامه نویسی جشنواره‌‌ی حماسی – مذهبی حماسه‌ استان بوشهر شدند.

سرویس استان‌های هنرآنلاین: بنا به نتیجه‌گیری و رای هیئت داوران در بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره‌ی حماسی - مذهبی استان بوشهر نمایشنامه‌ "هراس از زمین" که به ایده‌ وحید انجامی‌پناه و نوشته وحید انجامی‌پناه و احمدرضا زنجیرساز نگاشته شده است؛ مقام اول نمایشنامه نویسی را از آن خود کرد.

گفتنی است در این جشنواره، ۲۰۰ شرکت کننده در بخش نمایشنامه‌نویسی شرکت کرده بودند و فراخوان این جشنواره در مهرماه ۹۶ منتشر شد و در اواخر بهمن‌ماه تا اواسط بهمن ماه نتایج و رای‌گیری هیئت داوران جشنواره به پایان رسید و آیین پایانی و اهداء جوایز نیز در ٢٠ اردیبهشت ماه امسال و دلوار توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش بوشهر برگزار خواهد شد.

این دو هنرمند شیرازی (وحید انجامی پناه- احمدرضا زنجیرساز) در سال ۹۶ گروه هنری پارت را پایه‌گذاری کردند و از مدیران گروه هنری پارت هستند. احمدرضا زنجیرساز و وحید انجامی پناه در کارنامه‌ خود بازیگری، بازیگردانی، نویسندگی و کارگردانی در استان تهران، فارس، مرکزی، البرز، لرستان و خراسان دارند.

الهه بهرامی