به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان کرمان؛ محمدرضا علیزاده روزگذشته و در جلسه‌ای که به منظور بررسی مسایل اجرایی یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به میزبانی استان کرمان سخن می‌گفت، افزود: طی دو سال گذشته به صورت پیوسته این فرصت را داشتیم که میزبان هنرمندان و اساتید موسیقی فوکلور باشیم. این اتفاق قابل توجهی بود که سعی کردیم با برنامه‌ریزی و بسیج امکانات، میزبان شایسته‌ای برای این رویداد مهم کشوری باشیم.

وی ادامه داد: امسال و در سومین سال پیاپی در برپایی این جشنواره تلاش خواهیم کرد تا ضمن برگزاری جشنواره، فرصت‌های مناسبی برای استفاده هر چه بیشتر اساتید، هنرمندان و هنرجویان موسیقی و همچنین علاقه‌مندان فراهم آوریم.

به همین منظور ایجاد نمایشگاه سازسازی با حضور اساتید فن، توجه جدی‌تر به بخش پژوهشی جشنواره و امکان استفاده هر چه بیشتر عموم مردم از اجراهای گروه‌های راه یافته به جشنواره از جمله برنامه‌های این جشنواره در سال جاری است.

در این جلسه همچنین وحید محمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در خصوص برپایی این جشنواره در شهر کرمان و شهرستان‌های متقاضی حضور گروه‌هایی از هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره را ارائه کرد.

یازدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران، اردیبهشت ماه سال ٩٧ به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد.