سرویس استان‌های هنرآنلاین: فیلم کوتاه مسخ به کارگردانی ایمان حسن زاده که اقتباسی از کتاب معروف مسخ فرانتس کافکاست پس از چند جلسه فیلمبرداری سخت به پایان رسید و خود را برای حضور در جشنوارهای بین المللی و داخلی آماده می کند.

‎از شاخصه‌های این فیلم که آن را متفاوت با دیگر آثار فیلم کوتاه می‌کند، فیلمبرداری ده دقیقه‌ای "pov " بصورت سکانس پلان در این فیلم است که در فیلم‌های سینمایی در ایران هم از این شیوه کمتر استفاده شده است.

‎داستان فیلم کوتاه "مسخ"، درباره پسری است که بر اثر حادثه ای از گردن به پایین فلج شده و حالا علاوه بر اینکه برای جامعه اش مفید نیست بلکه به یک شخص مترود و اضافی برای خانواده اش تبدیل شده و خانواده سعی می کند او را به گونه ای از زندگی شان حذف کند، اما در همین حین اتفاقی دیگری رقم می خورد.

‎عوامل فیلم یادشده را ‎سیاوش صیدی، ‎لیلا معینی و ‎زهرا بکیار(بازیگران)، ایمان حسن زاده (نویسنده و کارگردان و تهیه کننده)، علی دهقان (تصویربردار)، دانیال علیزاده (صدابردار)، نرگس عظیمی (‎دستیار کارگردان و برنامه ریز)، امین حسن زاده (مجری طرح)، سحر قاسمی(‎منشی صحنه)، فریده زارع(‎گریمور)، علی نجار(‎دستیار گریم)، عبدالحمید حسن زاده(‎مدیر تولید)، رضا جعفری(‎مدیر تدارکات) و لیلا معینی(‎طراح لباس) تشکیل می دهند.

الهه بهرامی