به گزارش هنرآنلاین، در اجرای بند ٧ ماده ١١ اساسنامه بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) پنج عضو حقیقی هیئت امنا این بنیاد منصوب شدند. طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس هیئت امنای بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، علی اصغر کاراندیش مروستی، ابوذر ابراهیمی ترکمان، قاسم تقی‌زاده خامسی، سیدمحمدمجتبی حسینی و حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی‌پور به عنوان پنج عضو حقیقی هیئت امنا این بنیاد منصوب شدند.

 در ادامه این حکم آمده است:

"امید می رود با استعانت از خداوند متعال و همفکری و همکاری با سایر اعضای محترم هئات امناء و نیز بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود در جهت گسترش مناسبات فرهنگی با ملل و اقوام مختلف به ویژه مسامانان و ترویج فرهنگ، سیره و معارف رضوی موفق باشید.

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی"

گفتنی است بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) دارای ١١ عضو هیئت امنا مشتمل بر ٥ عضو حقیقی و ٦ عضو حقوقی است. اعضای حقوقی آن نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی(رئیس هیئت امنا)، استاندار خراسان رضوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و همچنین مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) می باشند.