به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری گفت: با توجه به استقبال خوب مردم از آثار ارائه شده در نمایشگاه گروهی نقش آفرین به سرپرستی رفیعه ناظری که به مدت سه روز (دوم تا چهارم اسفندماه) در زیر زمین مجتمع ستی سنتر ٢ برگزار شد، این آثار برجسته هنری از روز پنجم تا یازدهم اسفند ماه در طبقه همکف سیتی سنتر ١ به نمایش درآمد.

وی تصریح کرد: خالق آثار ارائه شده در این نمایشگاه (رفیعه ناظری) اولین بانوی قشمی است که بدون گذراندن دوره‌های آموزش عالی و یا استفاده از اساتید هنرهای تجسمی توانسته با پشتکار، خلاقیت و علاقه وافر به درجه استادی این رشته برسد و آموزش نقاشی و هنر تجمسی را به علاقمندان ارائه کند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم، این هنرمند قشمی تا پیش از برگزاری نخستین نمایشگاه گروهی نقش آفرین، آثار هنری خود را در نمایشگاه گروه کیمیا که چهار دوره در قشم برگزار شد، ارائه می‌کرد.

وی اعلام کرد: برگزاری نمایشگاه‌های هنری در قشم موجب ارتقای سطح هنری علاقمندان به ویژه بانوان جزیره شده به طوری که شمار اعضای انجمن هنرهای تجسمی قشم از ١٥ نفر در سال ٩٠ به بیش از ٧٠ نفر در سال ٩٦ رسیده است. 

بنا به این گزارش، نخستین نمایشگاه گروهی نقش آفرین با عرضه آثار برجسته و کولاژ رفیعه ناظری از امروز تا ١١ اسفند ماه در طبقه همکف درب اصلی مجتمع ستی سنتر ١ دایر است