به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره منطقه‌ای کاشان، پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با حضور ابریشمی‌راد شهردار، جوادی‌مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،جمعی از مدیران انجمن سینمای جوانان ایران و هنرمندان در گلزار شهدای کاشان (دارالسلام گلابچی) و ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز به کار کرد.

در این مراسم حاضران با قرائت فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم را گرامی داشتند و با آرمان‌ ایشان تجدید میثاق کردند.

پس از این مراسم مسئولین و هنرمندان با حضور در خانه عامری‌ها، نمایشگاه عکس جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان را افتتاح کردند. این نمایشگاه در دو بخش مسابقه جشنواره و کاشان‌شناسی در نگارخانه‌های سهراب سپهری و ملک‌الشعرای بهار در خانه عامری‌ها برپا شده  و تا هفتم اسفندماه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ شب برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

در نمایشگاه این جشنواره، 42 تک‌عکس و مجموعه عکس راه‌یافته به بخش مسابقه از ده استان کشور به نمایش گذاشته شده است.

پنجاه‌و‌نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در سه بخش مسابقه ­فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس، از تاریخ ۴ تا ۷ اسفندماه سال‌‌جاری توسط انجمن سینمای جوانان ایران، شهرداری کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کاشان برگزار می‌شود.