به گزارش هنرآنلاین، احسان مهدیان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه این جشنواره از دوم تا چهارم خرداد ماه سال آینده در شهر تورین/Turin/ ایتالیا برگزار می شود، افزود: این فیلم سه و نیم دقیقه ای با پیام نکوهش جنگ، خاطرات یک سفالگر را به نمایش گذاشته و به قربانیان بمباران سردشت و هیروشیما تقدیم شده است. 

وی با بیان اینکه سلیمان قوی پنجه بازیگر این فیلم کوتاه بوده است، اضافه کرد: هاوار رحیمی دستیار کارگردان، فریدون طالبی تصویربردار، بهمن رضایی صدابردار، محمدرضا میناپور صداگذار و فرزاد لندن مدیر تولید این فیلم کوتاه هستند. 

وی انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی و زانیار محمدی نکو را تهیه کنندگان این فیلم عنوان کرد و گفت: محمدرضا میناپور تدوین گر، یونس عباس پور گریمور، ماردین فرجی عکاس و زانیار محمدی نکو طراح صحنه و لباس این اثر هستند. 

مهدیان بیان کرد: این اثر پیش از این در جشنوارە بین المللی فیلم کوتاە کاراگیل هندوستان برگزیده شده است. 

زانیار محمدی نکو متولد 1372 شمسی در بوکان بوده و کارشناس و دبیر تربیت بدنی است؛ وی با فیلم کوتاه "شبیه یک زنده" در سال 1392 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و پس از آن مستند "در کنار من" و فیلم کوتاە داستانی "خاطرات گِلی من" را با مشارکت انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی تولید کرده است. 

انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی در شهرستان های ارومیه و مهاباد دارای دفتر بوده و یک نمایندگی آن در بوکان دایر است. 

انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی 25 جایزه را در سال های 1394 و 1395 در بیش از 70 جشنواره بین المللی فیلم و عکس برای این استان به ارمغان آورده است. 

آموزش و تولید فیلم های کوتاه هنرجویی و حرفه ای، عکاسی و نمایش فیلم های تاثیرگذار در طول سال از فعالیت های مهم انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی است.