به گزارش هنرآنلاین، محمد حسن زاده افزود: جشنواره با هدف تجمیع فعالیت های فرهنگی، هنری، قرآنی، مشارکت مردم شهرستان و نیز آشنایی آنان با فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین و در رشته های فرهنگی و هنری شامل قرائت قرآن کریم، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، فیلم، عکس، شعر و داستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره علاوه بر تربت حیدریه در شهرستان های گناباد، رشتخوار و مه ولات نیز برگزار می شود، گفت: ابتدا در هر شهرستان جشنواره برگزار می شود و سه برگزیده خود را به جشنواره منطقه ای که در چهار شهرستان برگزار خواهد شد، معرفی می کنند.

حسن زاده افزود: بر این اساس جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی و خوشنویسی ششم اسفند در رشتخوار، جشنواره منطقه ای موسیقی یازدهم اسفند در مه ولات، جشنواره منطقه ای فیلم و عکس هفدهم اسفند در گناباد و جشنواره منطقه ای هنرهای نمایشی از ١٥ تا ١٨ اسفندماه در تربت حیدریه برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه با بیان اینکه زمان ارسال آثار تا پایان بهمن ماه جاری است، اظهار کرد: جشنواره با حمایت مالی موسسه های قرآنی، آموزشگاه های آزاد هنری و موسسات فرهنگی و هنری برگزار می شود.