به گزارش هنرآنلاین، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان نیشابوری در رشته های هنری توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی هنرجویان کانون بسیج هنرمندان نیشابور  در صدد است آثار هنری  جدیدی را به مخاطب ارایه کند .

خلیل اله عراقی افزود: نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی آثار هنرجویان کانون بسیج هنرمندان نیشابور که در آن ٣٥ اثر صنایع دستی و نقاشی در معرض دیدعموم قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی و آیینه کاری توسط هنرمندان نیشابوری حسین احمدیان ، مهدی عرفانی، سعیده بزرگری ، ساناز بدیعی با موضوع آزاد  ساخته شده است.

عراقی یادآورشد: این نخستین نمایشگاه گروهی هنرجویان کانون بسیج هنرمندان  نیشابور  است که  در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی  از  ٢٨ بهمن الی ٣ اسفند ٩٦  هر روز از ساعت ٩ الی ١٢ و ١٦ الی ١٩ بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.