به گزارش هنرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، انیمیشن  "چشم انداز خالی" طی دو سال و نیم تهیه شده است و به چشم انتظاری های مادری می پردازد که پسرش در جنگ است.

این فیلم پیش از این توانسته جایزه بهترین انیمیشن جشنواره "UK Monthly Film Festival» انگلستان  و "Los Angeles Film Awards"  آمریکا، جایزه ویژه هیئت داوران جشنوارهChania Cartoon& Animation یونان، Sunfilm Festival Tokyo" ژاپن و  Asians On Film  آمریکا را کسب کند و در بیش از بیست فستیوال بین المللی به عنوان نماینده ایران حضور پیدا کند.

انیمیشن "بین المللی"  به داستان حمله ای تروریستی به یک کنسرت موسیقی می پردازد که گروه کُر با پایداری و اجرایشان تروریست را مجبور به عقب نشینی و تسلیم و تغییر می کنند. این انیمیشن به صورت دو بعدی و طی شش ماه طراحی و اجرا شده است. این فیلم از محصولات مدرسه کارگاهی سینما و شرکت فیلمسازی گلبرگ فیلم است.

همچنین انیمیشن"هستی" با الهام از موسیقی ریچارد اشتراوس ساخته شده است و اینکه هر انسان کهکشانی است بی پایان در جهان هستی...

علی زارع قنات نوی (متولد ۶ بهمن ۱۳۵۹ در شیراز) فیلمنامه نویس، تدوینگر، کارگردان، تهیه کننده و مترجم ایرانی است.

وی تاکنون بیش از چهارده فیلم مستند و داستانی و انیمیشن کوتاه و بلند را تهیه و کارگردانی کرده است. او یکی از چهره های موفق سینمای ایران به‌شمار می‌آید و آثار وی با استقبال فراوان منتقدان، فستیوال‌ها و بنیادهای فرهنگی هنری جهان روبرو شده است. همچنین انیمیشن " عروسک چینی بابا" از کارهای موفق این فیلمساز است.