به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز، دیدار و نشست صمیمی هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان البرز با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با حضور شریفی معاون هنری سینمایی و فولادوند رئیس اداره هنری برگزار شد .

در این دیدار داود فتحعلی بیگی ، کوروش خزایی ، سینا شفیعی هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی، ضمن تبریک تصدی مقدم به سمت مدیرکل ارشاد استان ، به بیان مسائل و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری اجراهای نمایش صحنه ای و خیابانی استان پرداختند .

فتحعلی بیگی که نویسنده، پژوهشگر ، مدرس و کارگردان تئاتر است گفت: ما هیچ‌گاه نباید خود را از مباحث نظری بی‌نیاز بدانیم؛ چرا که تئاتر هنری است که هم به مباحث نظری نیازمند است و هم به مباحث عملی نیاز دارد. این دو عنصر هیچ‌گاه از هم جدا نشده و همواره مکمل یکدیگر خواهند بود و باید با توجه به پتانسیل بسیار خوب استان ، هنرمندان نمایش استان البرز  که موفقیت های خوبی در سطح کشوری  کسب کرده اند را قدر بدانیم و توجه بیشتری داشته باشیم .

سپس مقدم مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز اظهار داشت : اینکه هنر تئاتر چگونه می‌تواند به شکل تاثیرگذار با مخاطب و عموم مردم ارتباط برقرار کند، دغدغه‌ای است که متولیان فرهنگی با آن درگیر هستند و تا زمانی که تئاتر ارتباط خود را با عموم مردم برقرار نکند تمام این زحمات بی نتیجه می‌ماند.

وی بر بالا بردن سطح هنر تئاتر در استان تاکید کرد و ادامه داد: این ظرفیت در استان وجود داشته و هنرمندانی که در استان حضور دارند در نوع خود بی‌نظیرند و باید این ظرفیت‌ها را توسعه داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در استان البرز مشکلی از نظر امکانات سخت‌افزاری در عرصه هنرهای نمایشی وجود ندارد و باید در خصوص تعمیر و تجیز سالن های نمایشی فعالیت کرد، این استان شاهد هنرمندان، نویسندگان و کارگردانانی در سطح ملی است و باید تلاش کرد تا مسائل و مشکلات اجتماعی از سوی این هنرمندان در سالن‌های تئاتر به مردم ارائه شود.