به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ، دومین جشنواره "هنر و طبیعت" با همکاری موسسه فرهنگی هنری "اقالیم احساس" ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره کل منابع طبیعی، سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری و شرکت آب و فاضلاب استان قم در رشته های شعر، داستان و فیلم کوتاه با موضوع های "محیط زیست دغدغه امروز"، "بحران فردا"، "بحران آب و ضرورت حفظ منابع آبی"، "آب، زندگی و نسل آینده"، "مصرف بهینه آب"، "فضای سبز، افزایش نشاط اجتماعی و سلامت کودکان"، "مشارکت شهروندان در حفظ فضای سبز"، "بزرگداشت حافظان فضای سبز"، "منابع طبیعی با مردم، برای مردم"، "هر ایرانی، یک همیار طبیعت" و "طبیعت میراث گذشتگان، امانت آیندگان " برگزار خواهد شد.

مسابقه فیلم در دو بخش داستانی و مستند و زمان آثار ارسالی به همراه تیتراژ، پنج دقیقه است و هر فیلم (که قبلا عرضه نشده باشد) با مالکیت یک نفر به عنوان کارگردان اثر به جشنواره ارسال شود.

اشعار ارسالی در همه قالب های شعری پذیرفته و داستان های ارسالی باید در قالب داستانک و داستان کوتاه و کمتر از ٣٥٠٠ کلمه باشد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس: قم، خیابان شهدا(صفاییه)، کوچه ٣٨، پلاک ٢٨ و پست الکترونیکی jashnvare.m@gmail.com و آیدی تلگرام @j_honar_tabia مراجعه و یا با شماره ٠٩١٩٩٧٤٧٨٩٣ و ٠٢٥٣٧٨٤١١٢١ تماس حاصل کنند.