به گزارش هنرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مجموعه ای از آثار نقاشی کودکان و نوجوانان آموزشگاه هنرهای تجسمی و مرکز مهارت آموزی "هاشور" به منظور ایجاد خلاقیت و توجه هنرجویان به محیط و آشنایی با فضای رنگ و نور با تکنیک ها و شیوه های مختلف انجام شده است.

در این نمایشگاه که به مدیریت مهناز بیضایی اداره می شود، آوا معروفی، ملیکا موسوی، مبینا موسوی، زهرا امیری، نرگس فولادی، فاطمه عرفان پور، هانیه پشاپو، هومن جلالی، زهرا معتمدی ، کسری معتمدی، رزا زعیم، سارا سپهر آرا، صبا سپهر آرا، ترانه گلشن، غزل اسماعیلی نژاد، آیدا ایزدی، دریا صفوی، مانا نظری نیا، فاطمه نجفی، لیانا روستا، یاسمن احمدی زاده، پارمیس لایق، سارا جابری کریمی، مریم رادی، شاینا کشیمری و شایلی احمدلو آثار خود را که حاصل آموزش در "هاشور" است به نمایش گذاشته اند.

پیرامون این نمایشگاه مهناز بیضایی می گوید: یکی از راه های پرورش کودکان که کمتر مورد توجه قرار می گیرد و بیش از هر چیز می تواند به رشد کودک کمک کند ، نقاشی است.

وی اظهار کرد: رنگ و تصویر بیش از هر چیز دیگر ذهن کودک را متوجه خود می سازد تا او بتواند به این وسیله چیزی را خلق کند.

 

وی همچنین افزود: وضعیت هنر(نقاشی) در شهرمان هر روز رو به پیشرفت است و امیدوارم با حمایت  و شناخت و توجه والدین و مربیان آگاه و توانمند هر روز شاهد اتفاق های خوب در جامعه هنری باشیم.

گفتنی است: این نمایشگاه در میدان مطهری به سمت قدوسی شرقی، ابتدای خیابان صدا و سیما، روبروی  مجتمع سلطانیه، موسسه زیباگران "به نگار" برقرار است.