به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، نشستی با عنوان "ضیافت شعر و هنر" به منظور رونمایی از مجموعه شعر "بارانی‌ام" به قلم سیامک نوری در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، برگزار شد. 

در این نشست که با همکاری انجمن اتاق آبی البرز و معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، خانم زنگنه، رییس اداره فرهنگی معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد ،مهراب رجبی ، رییس بنیاد البرز شناسی و استاد کاکاوند شاعر و ادیب حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا کلیپی از سروده های سیامک نوری و همچنین دانش آموزان وی پخش شد.

 در ادامه آقایان علی حیدری(پویا)، داوود سوران، خلیل جوادی و حمید چشم‌آور به شعر خوانی پرداختند.

مهراب رجبی در ادامه این نشست گفت: باید از کتاب‌ها پرده ‌برداری کنیم و این پرده را روی مواد مخدر بیندازیم. او سپس یک غزل از سعدی خواند. 

در ادامه دکتر رشید کاکاوند گفت: انسان امروز نمی‌تواند تنها در یک بعد رشد کند، بلکه باید با همه مقولات جهان امروز آشنا باشد. نقاشی که شعر می‌گوید و...  همیشه یه یاد داشته باشید اگر قلم به دست گرفتید و نوشتید شاید لازم باشد قلم‌موی نقاشی هم در دست بگیرید، شاید لازم باشد مضراب موسیقی هم در دست بگیرید 

کاکاوند در ادامه سخنان خود افزود: سیامک نوری انسانی متعادل، نجیب و دوست‌داشتنی است. او در شعرهایش به تعریف اصلی غزل بازگشت کرده است. نگاه عاشقانه، رمانتیک و احساس‌مدار را در غزل‌هایش حفظ کرده و زبانی نرم دارد. 

در بخشی از جلسه رضا محمد‌زاده از بوشهر به همراه صدف فرهنگ به اجرای نمایش پرداختند و علیرضا راهب ، هادی خوانساری، خانم زهرا نادری ، مهدی شورگشتی و هرمز علی‌پور برای حاضرین شعر خواندند. 

در ادامه سیامک نوری پشت تریبون رفت و بعد از خواندن یکی از غزل‌های خود گفت: "چرا کسی که شاعر است، بزرگان و اساتید هنر تئاتر شهر خود را نمی‌شناسد؛ چرا کسی که بازیگر تئاتر است، بزرگان و اساتید هنر نقاشی شهر خود را نمی‌شناسد. ما این جلسه را رقم زدیم تا سرآغازی باشد برای آشتی هنرها؛ و امیدوارم که این شروع، ادامه و انجام پیدا کند.

در پایان، جشن امضای مجموعه غزل "بارانی‌ام" توسط سیامک نوری انجام شد که با استقبال دوستداران شعر و ادب همراه بود.