هنرآنلاین: مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد بهمن ماه در عرصه‌های مختلف هنری امروز 17 بهمن ماه با حضور مرضیه مرآت‌نیا مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان، سیدعباس عظیمی مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و نیز جمعی از هنرمندان در مجتمع باغ زیبای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در این مراسم با یادآوری اینکه امسال چهارمین سالی است که مراسم آیین و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت برگزار می‌شود، گفت: خوشحالم که این اتفاق باعث ایجاد رابطه عاطفی این موسسه با هنرمندان شده است.

او همچنین در ادامه یادآور شد: موسسه هنرمندان پیشکسوت بیش از 750 عضو دارد که اعضای جدید توسط شورای ارزشیابی هنرمندان بررسی و در صورت تراز اول بودن به موسسه معرفی شدند.

عظیمی افزود: این موسسه از سال 91 فعالیت خود را شروع کرد و به دنبال ساختمان و بودجه بودیم که امسال ساختمان جدید به موسسه هنرمندان پیشکسوت تعلق گرفت.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با بیان اینکه این موسسه تنها نهادی است که تمام رشته‌های مختلف هنری را تحت پوشش دارد، گفت: این موسسه به دلیل انرژی هنرمندان پیشکسوت، توانست با سرعت بیشتری پیشرفت کند و امیدواریم در آینده این موسسه برای هنرمندان جوان نیز فعال باشد.

عظیمی در پایان تصریح کرد: اکنون به رویدادهای اصلی موسسه نزدیک شده‌ایم و هدف این است که از تولید آثار هنری، هنرمندان پیشکسوت حمایت کنیم.

محمدعلی لقاء، سید احمد مقامی، محمدعلی ساربان، فاطمه سیدناصری، قربانعلی اجلی، حسن ریاحی، بهمن عبدی، قباد شیوا، علی پرستار، سید جواد زیتونی، اکبر زنجان‌پور، بهمن کریمیان، محمد حسین عطاچیان، اکرم یکتا، ناصر آقایی، سوسن اصلانی، محمد سلحشور، رضا بانگیز، محمد شیری، عباس مستوفی الممالک و داریوش طلایی از جمله هنرمندان متولد بهمن ماه بودند که در این مراسم تجلیل شدند.