به گزارش هنرآنلاین، نمایش عروسکی شاد و موزیکال "ایلیا و اتاق سحرآمیز " به نویسندگی و کارگردانی صابر شوفریان از 12 تا 29 بهمن‌ماه ساعت 18 در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای کوثر وابسته به شهرداری منطقه 15 اصفهان به صحنه می‌رود.

حمیدرضا مکارمی مدیر فرهنگسرای کوثر گفت: مراسم افتتاحیه و زنگ تئاتر این نمایش با حضور اکبر کشانی پیشکسوت تئاتر و جمعی از مسئولین و هنرمندان همراه با تجلیل از فعالیت‌های ارزشمند این هنرمند پیشکسوت در عرصه نمایش نواخته می‌شود.

مکارمی ادامه داد: از برنامه‌های دیگر این مراسم افتتاحیه حضور عروسک‌های نمایشی دیگر گروه‌ها است که از همه هنرمندان نمایش کودک و نوجوان که عروسک نمایشی در آرشیو خود دارند دعوت می‌شود همراه با عروسک‌های نمایشی حضور پیدا کنند و همچنین کودکان نیز می‌توانند با عروسک مورد علاقه خود مهمان مراسم افتتاحیه باشند.

مدیر فرهنگسرای کوثر افزود: "ایلیا" داستان پسربچه‌ای دبستانی است که نسبت به اشیای پیرامون خود مثل اسباب‌بازی‌ها و لوازم‌التحریر و... بی‌توجه است و بی‌نظمی‌ها و رفتارهای خشن او سبب می‌شود اشیای اتاقش در اندازه‌های چندین برابری خود زنده شده و به مقابله با او برآیند. در این بین، موجودی خیالی ظاهر می‌شود و ایلیا را با خود همراه کرده، از دنیای حقیقی خارج می‌کند اما ...

مهسا مجیدی، مهران آقا بابایی، مهدی فخاری، بهناز متولی باشی، سید عماد الدین صدر، بابک فاتحی، مهدی اتحادی، شیلا خزایی، زهرا اسدی، ملیحه نجاریان بازی‌سازان این نمایش عروسکی حجمی و تن‌پوشی هستند.

پیش‌فروش بلیت این نمایش در سایت پارتاک تیکت آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان جی خیابان مسجد علی مراجعه و یا با شماره تلفن 35212475 تماس بگیرند.