به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، در این مراسم در بخش کتاب شعر از غلامرضا بهاری از شهرستان بهار تجلیل شد و هیئت داوران هیچ یک از آثار را در این بخش حائز رتبه ندانست.

در بخش شعر کلاسیک به ترتیب جعفر مقیمیان از اسدآباد، سورنا جوکار از همدان و شیوا فضل علی از ملایر رتبه اول تا سوم را در بخش آزاد کسب کردند.

در بخش ویژه شعر کلاسیک مریم برزگر از همدان، زهرا سوری از تویسرکان رتبه اول و دوم و اعظم سوری از تویسرکان و خسرو قربانی از بهار مشترکا رتبه سوم را دریافت کردند.

در بخش شعر معاصر و بخش آزاد لیلا واحدی از ملایر، شکوفه رضایی از رزن و فاطمه ملکی از نهاوند رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند و در بخش ویژه معصومه کولیوند، لیلا سیاوشی و اعظم کولیوند هر سه از نهاوند حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش داستان کوتاه وحید زهره وندی خدری، مژگان فتاحی و سعید حسن پور هر سه از ملایر در بخش آزاد حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در بخش ویژه فاطمه موسوی از ملایر، مهدی بهرامی از همدان و فرانک بختیاری از ملایر رتبه‌های اول تا سوم را دریافت کردند.

در بخش داستانک بخش آزاد سهیلا فتاحیان از بهار، روح الله صالحی از همدان و محدثه کریمی از بهار و در بخش ویژه الهام درویشی از نهاوند، محمود توسلی از رزن و حمیدرضا مرادی شمیم از بهار رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.