به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابراهیم پورتقی روز سه شنبه افزود: "خجالت نکش"، "چهارراه استانبول"، "ماهورا"، "امیر"، "دارکوب"، "سوءتفاهم"، "جاده قدیم"، "بمب" و "مغزهای کودک" فیلم‌هایی هستند که ساعت ١٨ در سینما یادمان سمنان به ترتیب در روزهای ١٤ تا ٢٢ بهمن به نمایش در خواهد آمد.

او اظهار داشت: "جاده قدیم"، "دارکوب"، "بمب"، "خجالت نکش"، "تنگه ابوقریب"، "به وقت شام"، "ماهورا"، "چهارراه استانبول" و "سرو زیر آب" نیز در روزهای یاده شده از ساعت ٢٠ در سینما یادمان اکران خواهد شد.

یورتقی به اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینما هلال سمنان نیز اشاره کرد و گفت: از چهاردهم بهمن تا بیست و دوم نیز فیلم‌های "سوءتفاهم"، "بمب"، "تنگه ابوقریب"، "به وقت شام"، "چهارراه استانبول"، "مغزهای کوچک زنگ زده"، "سرو زیر آب"، "امیر" و "خجالت نکش" نیز ساعت ١٨ در این سینما نمایش داده می‌شود.

وی برنامه اکران فیلم‌های دهه فجر در سینما هلال را در ساعت ٢٠ به ترتیب از چهاردهم بهمن شامل اکران فیلم‌های "تنگه ابوقریب"، "مغزهای کوچک زنگ زده"، "جاده قدیم"، "امیر"، "سرو زیر آب"، "به وقت شام"، "دارکوب"، "سوء تفاهم" و "ماهورا" بیان کرد.

مسوول کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و مستندسازی جشنواره فیلم فجر در استان سمنان یادآور شد: این سینماها از چهاردهم تا هجدهم بهمن نیز در سئانس ساعت ١٠ شاهد اکران فیلم‌های ویژه کودکان و نوجوانان خواهند بود.