به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، علی‌محمد نیاکان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری این نمایشگاه در مرکز استان فراهم‌شده است.

 وی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور ناشران برجسته کشور و استانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، افزود: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی همچنین ١٠ محفل انس با قرآن کریم در شهرستان‌های استان در ایام آغازین ده فجر و ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام همچنین به برگزاری ١٠ نمایشگاه آثار هنرمندان در ١٠ شهرستان این استان اشاره کرد و گفت: ١٠ ویژه‌برنامه جشن انقلاب در ایام دهه فجر با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی شهرستان‌ها و برگزاری ویژه‌برنامه محفل شعر در شهرستان دره شهر از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

 محمد نیاکان، بیان کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر بخش استانی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اکران ٢٣ فیلم انتخابی در استان و همچنین بخش استانی جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در مرکز استان و برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان شاخص استان در دهه فجر برگزار می‌شود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تلاش می‌شود که با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در زمینه فرهنگ و هنر به مردم ارائه شود.