سرویس استان های هنرآنلاین: علی تن در ششمین روز از هفته قرآن و عترت استان فارس ضمن بازدید از آثار نمایشگاه قرآنی در نگارخانه وصال و در حاشیه این نمایشگاه، اظهار کرد: وجود ظرفیت بالای هنری در استان  فارس می تواند زمینه را برای ورود به بحث اقتصاد هنر فراهم کرده و گروهی از هنرمندان اجرایی مورد اعتماد هنرمندان زمینه را برای بازاریابی و ورود به بازارهای  فروش را  فراهم کند.

روح الله محرری دبیر اجرایی این نمایشگاه هم گفت:  این نمایشگاه به همت  کارگروه قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شده و پنجشنبه شب به کار خود پایان خواهد داد.

وی  تصریح کرد: آثار هنرمندان برجسته و توانمند در بخش های نسخ، ثلث و محقّق ،شکسته و نستعلیق  در نمایشگاه حضور دارند که البته  با برنامه ریزی انجام شده آثار خط معلّی و همچنین آثار تذهیب های قرآنی نیز حضور پیدا کردند.

محرری در ادامه به معرفی بخشی از هنرمندان شاخص این نمایشگاه پرداخت و افزود: محسن زرکش، مجید رستگار، محمد امین بذرگر، رضا زدوار، محمد صادق عادل ، سید نجف مسعودی، حامد خلیلی، مجتبی رحمدار، محمد رضا صفائیان، طاهره کلانتری و نرگس رییسی از جمله هنرمندانی هستند که آثار قرآنی خود را در بخش های خوشنویسی و تذهیب ارایه دادند.

مدیر هنری نمایشگاه هنر قرآنی فارس افزود: مناسبت این نمایشگاه، معرفی فعالان قرآنی در حوزه خوشنویسی و تذهیب است  که در هفته قرآن و عترت فارس در حال برگزاری است.