به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، حمیده ماحوزی بیان داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و همکاری دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال شاهد برگزاری این جشنواره در استان بوشهر خواهیم بود که باید تلاش شود تا زمینه اکران فیلم‌ بیش از گذشته در سینماهای کشور فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه ١٤ فیلم در بوشهر به روی پرده خواهد رفت، ادامه داد: این فیلم ها تولید سال ٩٦ بوده و تاکنون در هیچ سینمای کشور پخش نشده اند.

ماحوزی تصریح کرد: علاوه بر خرید بلیت در گیشه سینما خرید به صورت اینترنتی برای رفاه حال هم استانی ها نیز برنامه ریزی شده است و همچنین هنرمندان جهت تماشای فیلم های جشنواره از تخفیف در تهیه بلیت برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه همزمان با پایتخت کشور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: اکران فیلم های جشنواره در سالن شهید آوینی است که زمان سانس‌ها و جزئیات اکران متعاقبا اعلام خواهد شد.

ماحوزی اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های نقد و بررسی با حضور صاحبنظران از برنامه های جنبی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان بوشهر است.

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزار خواهد شد.