به گزارش هنرآنلاین، پروژه خلاقانه  "تئاتر برای همه -تئاتر همه جا " سال گذشته توسط معاونت پرورشی مجتمع فارابی پادنای وسطی، شهرستان سمیرم در آموزشگاه شهید خواجه مورک کلید خورد و امسال نیز با استقبال خوب دانش آموزان، اولیا و کارشناسان شروع به کار کرد.

حسین منصورزاده طراح این پروژه برای دومین سال رسما به جشنواره "رویا و تصوراتی از آینده" بولونیای ایتالیا (به عنوان سه طرح برگزیده از بین 300 طرح بین‌المللی) دعوت شده است .

این طرح که با استقبال اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمیرم نیز مواجه شده با هدف توسعه هنر اصیل نمایش در رشته‌های عروسکی و صحنه‌ای همچنین مبارزه با معضل خجالت، کم‌رویی و انزوای دانش آموزان کار خود را آغاز کرده است.

از ویژگی‌های بارز این طرح، استفاده بهینه از کمترین امکانات و تجهیزات برای اجرای اثر و استفاده از خلاقیت‌ها و بداهه‌پردازی‌های دانش آموزان و مشارکت دانش آموزان خجالتی و کم رو در تمام مقاطع تحصیلی است. استفاده از داستان‌های اصیل پارسی شاهنامه، کلیله و دمنه، مثنوی معنوی و اشعار کودکانه استاد ابوالقاسم حالت برای شناخت ریتم و قصه از دیگر رویکردهای مثبت و منحصربه فرد این پروژه است.