به گزارش هنرآنلاین، به نقل از کمیته تببلیغات و اطلاع‌رسانی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان؛ فرهاد ناظرزاده کرمانی، رضا بابک و عباس جهانگیریان سه نام موثر عرصه نمایش کشور، در آیین پایانی این جشنواره که از ساعت 19 در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

فرهاد ناظرزاده کرمانی پژوهشگر برجسته هنرهای نمایشی و تئاتر و چهره ماندگار عرصه فرهنگ و هنر کشور دارای مدرک دکترای ادبیات نمایشی از آمریکا، سخنران و میهمان ویژه این مراسم محسوب می‌شود.

رضا بابک بازیگر و کارگردان پیشکسوت عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر کشور نیز دیگر میهمان آیین پایانی جشنواره سیزدهم است؛ بازیگر "چریکه تارا" که با نزدیک به نیم قرن فعالیت هنری، همچنان یکی از نام‌های تأثیرگذار عرصه نمایش کشور به شمار می‌رود .

عباس جهانگیریان نویسنده و پژوهشگر کودکان و نوجوانان میهمانان ویژه دیگری است که در کنار هنردوستان و هنرمندان آیین پایانی این جشنواره را به تماشا می‌نشیند.

در این آیین که اجرای آن را محمد سلوکی عهده‌دار است بخش‌های متنوعی نظیر موسیقی، کلیپ، تقدیر از پیشکسوتان و تجلیل از آثار برگزیده پیش‌بینی شده است.

 

"کاسکت"، "خروس" و "مجلس شاه‌کشی به روایت عکاس‌باشی" پایان‌بخش اجراهای سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر

نمایش‌های "کاسکت"، "خروس" و "مجلس شاه‌کشی به روایت عکاس‌باشی" پایان‌بخش اجراهای سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر بود.

"گنهکاران به بهشت نمی‌روند" نام نمایش خیابانی جشنواره سیزدهم بود که به نویسندگی عباس تیمورزاده و با کارگردانی حسین حداد به اجرای عمومی رسید.

در بخش نمایش‌های صحنه‌ای نیز نمایش "خروس" نوشته محمد رحمانیان به کارگردانی علی شریعت‌زاده کاری از هنرمندان اتباع افغانستان اجرا شد.

مجلس "شاه‌کشی به روایت عکاس‌باشی" نیز  به نویسندگی و کارگردانی اتابک مهرداد هنرمند نهاوندی در روز پایانی به اجرای صحنه‌‌ای رسید.

اما "کاسکت" به عنوان پرمخاطب‌ترین نمایش روز آخر و البته جشنواره لقب گرفت که در سه نوبت به مخاطبان علاقه‌مند عرضه شد.

سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان که از 14 دی ماه جاری آغاز شده شامگاه 24 دی ماه در تالار آزادی دانشگاه کاشان با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد.