سرویس استان‌های هنرآنلاین: این آخر هفته شاهد گلچینی از اجراهای موسیقی مختلف اعم از پاپ و سنتی در شهرهای شیراز، کرمانشاه، فومن، کرج، سمنان، بندرعباس ، رشت و کرمان هستیم.

وحید تاج و کیوان ساکت در رشت

وحید تاج در جدیدترین کنسرت خود به همراه گروه وزیری به سرپرستی و نوازندگی کیوان ساکت در شهر رشت روی صحنه می‌رود.

تاج و ساکت در این کنسرت قرار است قطعات "خاک وطن"، "باران"، "برگ و باد"، "هامون"، "وای بر دل من"، "والس دشتی" و "چشم در راه" را برای مخاطبان اجرا کنند.

اعضای گروه "وزیری" را برای این کنسرت سروش عازمی‌خواه "پیانو"، مهدی غلامی "دف"، اشکان مرادی "کمانچه"، سالار زمانیان "تار"، کیارش ساکت "تار" و علی‌اکبر خادم "تمبک" تشکیل می‌دهند و بهنام ابوالقاسم نیز در این کنسرت به عنوان نوازنده پیانو روی صحنه می‌رود.

کنسرت وحید تاج و گروه وزیری به سرپرستی کیوان ساکت روز پنج شنبه 21 دی‌ماه ساعت 20 در سالن وارش مجتمع خاتم الانبیاء شهر رشت برگزار می‌شود.

بهنام بانی در کرمان

بهنام بانی در ادامه تور کنسرت‌های شهرستان خود 21 دی ماه در دو نوبت 19 و 22  در شهر لاهیجان روی صحنه می‌رود.

کنسرت مهدی مقدم در شیراز

مهدی مقدم بعد از هشت سال ممنوعیت اجرای زنده، اولین کنسرت خود را در شیراز اجرا می‌کند.

بسیاری از ایرانیان خصوصا دهه‌ شصتی‌ها با مقدم خاطرات زیادی دارند و این خاطرات 22 دی ماه در سالن خانه‌ بسکتبال شیراز، تکرار می‌شود.

تور کنسرت مهدی مقدم از شیراز آغاز می‌شود و پس از آن در استان‌های بوشهر، خوزستان، یزد، خراسان رضوی و مرکزی ادامه پیدا می‌کند.

کنسرت حسین بهروزنیا در کرمانشاه

حسین بهروزنیا جمعه 22 دی‌ماه ساعت 19 در تالار وحدت دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه روی صحنه می‌رود.

حسین بهروزی‌نیا نوازنده عود و آهنگساز موسیقی ایران است که از اعضای ثابت گروه "دستان" است.

عماد طالب‌زاده در فومن

عماد طالب‌زاده خواننده‌ پاپ که مدتی از فعالیت رسمی و مجاز در کشور دور بود، در تالار ابریشم فومن به اجرای کنسرت می‌پردازد. این خواننده روز جمعه 22دی ماه در ساعت 20:30 در این  سالن روی صحنه خواهد رفت.

گروه موسیقی نوای سحر در کرج

کنسرت گروه موسیقی نوای سحر به  سرپرستی پرویز محمدبیگی و خوانندگی  محبوب فتح اللهی جمعه 22 دی‌ماه ساعت 21 در سالن سیروس صابر کرج برگزار می‌شود. همچنین اجرای این کنسرت با رونمایی از آلبوم موسیقی "آشنای دیرین" همراه خواهد بود.

احسان خواجه امیری در سمنان

کنسرت احسان خواجه امیری روز جمعه 22 دی‌ماه ساعت 18 در سالن هلال احمر شهر سمنان برگزار می‌شود.

این خواننده قرار است در این برنامه قطعات جدید و قدیم خود را برای مخاطبان اجرا کند.

آخرین کنسرت احسان خواجه امیری روز 5 دی‌ماه در سالن ایرانیان شهر ارومیه برگزار شد و استقبال بسیار خوبی را از سوی مردم ارومیه به همراه داشت.

""من و بابا"، "برای اولین بار"، "سلام آخر"، "فصل تازه"، "یه خاطره از فردا"، "عاشقانه‌ها"، "پاییز، تنهایی"، "۳۰ سالگی" از آلبوم های احسان خواجه امیری است که تاکنون منتشر شده است.

ماکان بند در بندرعباس

گروه موسیقی "ماکان بند" جمعه 22دی ماه در سه نوبت 15 ،18:30 و 21:30 در سالن شهید آوینی در بندرعباس روی صحنه می‌رود.

"کنار من باش"، "خدا پشتمه"، "خیالت تخت"، "این خیابونا"، "هر بار این درو"، "دلگیری"، "نرو"، "بازیچه"، "دیوونه بازی" و "ای داد" از جمله قطعاتی هستند که در این کنسرت اجرا می‌شود. علی الماسی "گیتار الکتریک"، مجید عطرلی "گیتار باس"، سهیل اَباذری "کیبورد"، احمد عباس‌نیا "درامز"، یاشار خسروی "ساکسیفون"، انوشیروان تقوی "گیتار اسپانیش و همخوان"، مهران فرشباف "پرکاشن" و امیر میلاد نیکزاد "تنظیم کننده و رهبر ارکستر"، اعضای گروهِ "ماکان بند" هستند.