به گزارش هنرآنلاین، به  نقل از ایسنا، مهلت ثبت اثر در هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی کشور تا 25 دی تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش فیلم های کوتاه ، داستانی ، مستند کوتاه و بلند و فیلمنامه به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند . 

همچنین بخش انیمیشن نیز به این جشنواره افزوده شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با موضوع آسیب های اجتماعی با تاکید بر پیشگیری از اعتیاد به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند . 

به برگزیدگان بخش انیمیشن در بخش بهترین فیلم تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه 15 میلیون ریال جایزه نقدی، به بهترین کارگردانی تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه 12 میلیون ریال جایزه نقدی و به بهترین دستاورد فنی و هنری تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه ۱۰میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود . 

جشنواره ملی فیلم دانشجویی، تلاشِ کوچکی است برای جمع آوری ایده های هنرمندانه دانشجویان جوان ایرانی و ارتقاء سطح بینش و آگاهی و افزایش امید به آینده ای بهتر . 

دانشجویان به دلیل حضور در بطن اجتماع و داشتن نگاهی هنری آمیخته با رویکرد منتقدانه و دغدغه مند می توانند در زمینه تولیدات هنری سهم ارزنده ای داشته باشند . 

آخرین مهلت ارسال فیلم و فیلمنامه ۳۰ دی ماه اعلام شده است و اطلاع رسانی آثار پذیرفته شده در بخش فیلم، فیلمنامه نیمه دوم بهمن اعلام می شود . 

همچنین این رویداد فرهنگی از 7 تا 10 اسفند برگزار خواهد شد . 

مدت زمان آثار در بخش فیلم  به طور کلی شامل سه بخش است که عبارتند از : 

بخش کوتاه داستانی :از ۱ تا ۳۰ دقیقه

بخش مستند (کوتاه) از ۱۰ تا ۳۰ دقیقه

بخش مستند  (بلند) بیشتر از ۳۰ دقیقه

این جشنواره در سطح ملی برنامه ریزی شده و کلیه دانشجویان دانشگاه های دولتی و غیر دولتی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند . 

همچنین آثار تولید شده از سال ۱۳۹۲ که در دوره گذشته جشنواره به نمایش در نیامده می‌توانند متقاضی شرکت در این دوره از جشنواره باشند و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی برای دانشجویان وجود ندارد . 

متقاضیان شرکت در جشنواره باید با مراجعه به پرتال جشنواره به آدرس http://stufilmfestival.ir نسبت به ثبت فرم تقاضا اقدام کرده و تا تاریخ اعلام شده نسخه بازبینی را به دبیرخانه تحویل دهند . 

علاقه‌مندان برای آگاهی از جوایز هر بخش و مجموعه کامل قوانین حضور در این رویداد به آدرس   http://stufilmfestival.ir /آیین-نامه/  مراجعه کنند.