به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی آیفیک، در این بازدید تهیه کنندگان عضو آیفیک از موزه راهگشای بادرود، خانه محقق الدوله، منطقه نمونه گردشگری متین آباد، کمپ های ویژه و خانه های گلی متین آباد و سایر امکانات این منطقه بازدید کردند.

 در انتهای این  بازدید محمد رضا حیدری و حسین فخری از اعضای شورای شهر بادرود، ذبیح الله صولتیان رییس کتابخانه حمید عاملی بادرود، محمد علی واقفی مدیر منطقه نمونه گردشگری بادرود طی جلسه ای با اعضای آیفیک بر لزوم همکاری های بیشتر میان صنعت فیلمسازی و صنعت گردشگری تاکید کردند.

در این جلسه مقرر شد؛ ضمن برگزاری بازدیهای ببیشتر از این منطقه و برگزاری جلسات منظم و مداوم، تفاهم نامه همکاری بین منطقه گردشگری متین آباد و آیفیک جهت ارائه خدمات به پروژه های فیلمسازی در قالب لوکیشنهای مختلف برای ساخت فیلمهای سینمایی و داستانی و سریالهای تلویزیونی و همچنین ارائه خدمات تفریحی و گردشگری منعقد شود.

در دیدار اعضای آیفیک از منطقه گردشگری متین آباد و شهر بادرود، اکبر تحویلیان عضو هیات مدیره  و معصومه فرد شاهین، میترا عبدی، امیر اکبری اعضای کمیته رفاهی انجمن صنفی شرکتها و موسسات فیلمسازی ایران، حضور داشتند.

منطقه نمونه گردشگری متین آباد نخستین اکو کمپ ایران، در ۲۵ کیلومتری شمال نطنز و ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی کاشان قرار دارد مکان جغرافیایی متین آباد و قرار گرفتن آن در نزدیکی دو شهر بزرگ کاشان و اصفهان از یکطرف و نزدیکی به طبیعت کویر و کوهستان از طرف دیگر، ویژگی خاصی را به این منطقه داده است.

کمپ متین آباد شامل چادرهایی در میانه کویر، کومه ها (آلونک گلی) با طراحی به سبک خانه های کویر مرکزی ایران با سقف های گنبدی ، بیابان وسیع برای رصد ستارگان و سحابی ها است.