به گزارش هنرآنلاین، مجید فروتن در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ١٠٠ دوبیتی از اشعار باباطاهر توسط مصطفی اسدی از هنرمندان خوشنویس استان همدان به رشته تحریر درآمده است . 

وی با بیان اینکه این اشعار در قالب کتابی با عنوان "ترانه‌های باباطاهر" در 100 صفحه به صورت گلاسه طراحی و صفحه‌آرایی شده است، افزود: ترانه‌های باباطاهر با تیراژ ٥٠٠ نسخه آماده شده در همایش هزاره باباطاهر رونمایی می‌شود . 

فروتن با تأکید بر اینکه این مجموعه اشعار از دوبیتی‌های موجود در نسخه‌های چاپی اشعار باباطاهر انتخاب شده است، تصریح کرد: تلاش کردیم در انتخاب اشعار، از منابع معتبر و منصوب به این شعار دوبیتی‌سرای نامی استفاده کنیم . 

  معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین این کتاب در مراسم افتتاحیه همایش هزاره باباطاهر توزیع می‌شود . 

لازم به ذکر است؛ همایش ملی "هزاره باباطاهر" ٩ و ١٠ اسفندماه امسال توسط دانشگاه بوعلی‌سینا، استانداری همدان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و با همکاری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری در همدان برگزار می‌شود . 

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این همایش تا ٩ بهمن‌ماه، مقالات خود را از طریق پایگاه اینترنتیmafakher-hamedan.ir به دبیرخانه همایش ارسال کنند .