سرویس استان های هنرآنلاین: نمایشگاه یادروز نیما مرتضوی با مجموعه آثار هنرمندان نقاش جوان سراسر استان و کشور تا بیستم دی ماه جاری در نگارخانه وصال شیراز پذیرای عموم هنرمندان و علاقه مندان است.

نگارخانه وصال شیراز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، جمعی از هنرمندان شیراز و خبرنگاران، میزبان برپایی هشتمین نمایشگاه گروهی یاد روز نیما مرتضوی شد که آثار راه‌یافته در این نمایشگاه بر اساس فراخوانی از قبل جمع آوری شده و برگزیدگان پس از بررسی توسط هیئت داوران، معرفی شده اند.

خانواده مرحوم مهندس نیما مرتضوی به گونه خیرخواهانه با یادی از وی نمایشگاه گروهی را با ٣١ طراحی و ٤٢ نقاشی با تأکید بر طراحی هنرمند استانی و کشوری به منظور کشف خلاقیت و نوآوری در آثار هنرمندان جوان و استعدادیابی نسل نو به مناسبت هفتمین یاد روز آن مرحوم در نگارخانه وصال شیراز برپا کرده اند.

هشتمین نمایشگاه گروهی یاد روز نیما مرتضوی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شیراز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در نگارخانه وصال گشایش یافت و طی آن مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به اتفاق جمعی از هنرمندان شیراز و خبرنگاران از این آثار باز دید کردند.

الهه بهرامی