سرویس استان های هنرآنلاین: امسال پیش از آغاز جشنواره موسیقی فجر، شیراز میزبان هنرنمایی گروه "هوروش بند" در پیشگاه مردم هنردوست شیراز است و به فاصله ٨ روز تا آغاز جشنواره یادشده در تالار سعدی مجتمع فرهنگیان اجرا خواهند داشت.

امسال جشنواره موسیقی فجر شیراز در تالارهای حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز و سالن "احسان" با حضور گروه های پاپ و برگزیده ای از جشنواره گروه نوازی برگزار می شود.

استراتژی "هوروش" عدم تکرار است

جهانی در ارتباط با سبک موسیقی گروه "هوروش" می گوید: تلاش کردم در قطعه اول این گروه فضای موسیقی اصیل را با موسیقی هیپ هاپ تلفیق کنم، تلفیقی که صرفاً یک اسم یا عنوان نیست و مخاطب با شنیدن اولین قطعه جلب آن می‌شود. محوریت این قطعه فقط روی ترانه نیست ولی به گونه‌ای کار را تولید کرده‌ایم که موسیقی و ترانه مکمل هم باشند و خواننده موسیقی و ترانه را همزمان روایت می‌کند.

 گروه "سون" در راه شیراز

بر این اساس، در ادامه با آغاز جشنواره موسیقی فجر شیراز پس از کنسرت های گروه "هوروش"، از دوشنبه ٢٥ دی ماه ساعت ١٧:٣٠ تالار حافظ به استقبال اجرای گروه "ماکان بند" می رود و یک سانس دیگر در ساعت ٢٠:٣٠ اجرا خواهد داشت، این در حالی است که در روز یادشده ساعت ٢٠.٣٠ حجت اشرف زاده در تالار احسان روی صحنه می رود.

سپس سه شنبه ٢٦ دی جاری اعضای گروه "سون" در سانس های ١٧:٣٠ و ٢٠:٣٠ در تالار حافظ اجرا خواهند داشت و در ساعت ٢٠:٣٠ تالار احسان میزبان برگزیده جشنواره گروه نوازی فارس است. این در حالی است که چهارشنبه ٢٧ دی ماه، مهدی جهانی در سانس های تالار حافظ به صحنه می رود و گروه "رناک" هم در ساعت ٢٠:٣٠ اجرایی در آمفی تئاتر مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز دارد.

در ادامه برنامه های جشنواره موسیقی فجر شیراز، پنجشنبه ٢٨ دی ماه شهاب جعفری در ساعت ١٧:٣٠ و ٢٠:٣٠ میهمان تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس است و کنسرت سالار عقیلی ساعت ٢٠:٣٠ در سالن تشریفات مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز به صحنه می رود.

رضا یزدانی پای ثابت جشنواره فجر شیراز

همچنین در جشنواره موسیقی فجر شیراز به سیاق سال های گذشته رضا یزدانی خواننده پاپ حضور دارد و روز جمعه ٢٩ دی ماه ٢ نوبت اجرای تالار حافظ را به خود اختصاص داده است و محمد معتمدی در سالن آمفی تئاتر مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز ساعت ٢٠:٣٠ اجرا خواهد داشت.

از روز شنبه ٣٠ دی ماه برنامه های جشنواره موسیقی فجر شیراز ساعت های پر اجرایی را تجربه خواهد کرد و برنامه های ابتدا از ساعت ١٧:٣٠ با کنسرت امیرحسین گلاب در تالار حافظ آغاز و در ادامه ضمن اجرای دوباره این خواننده موسیقی پاپ در ساعت ٢٠:٣٠ سینا سرلک هم در سالن آمفی تئاتر مجتمع دانشگاه شیراز روی صحنه می رود و همزمان برگزیده ای از جشنواره گروه نوازی به میزبانی تالار احسان در میدان احسان شیراز اجرا خواهد شد.

حسین خواجه امیری(ایرج) در سالن تشریفات

امیرحسن گلاب خواننده موسیقی پاپ بار دیگر در روز یکشنبه اول بهمن ماه در تالار حافظ دو نوبت اجرا خواهد داشت و حسین خواجه امیری در نوبت ساعت ٢٠:٣٠ سالن تشریفات مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز اجرای زنده دارد. این در حالی است که همزمان با خواجه امیری، در ساعت یاد شده تالار "احسان" میزبان برگزیده جشنواره گروه نوازی استان فارس است.

در نهایت دوشنبه ٢ بهمن ١٣٩٦ که روز پایانی جشنواره به شمار می رود، در نوبت های ١٧:٣٠ و ٢٠:٣٠ تالار حافظ، بابک جهانبخش، خواننده موسیقی پاپ میهمان جشنواره موسیقی فجر شیراز خواهد بود و نوبت ٢٠:٣٠ سالن تشریفات مجتمع دانشگاه شیراز به هنرنمایی علیرضا افتخاری اختصاص یافته و همزمان با آن برگزیده جشنواره گروه نوازی در سالن "احسان" ادامه می یابد.

علاقه مندان برای حضور در کنسرت های جشنواره موسیقی فجر شیراز به سامانه تهیه بلیت جشنواره موسیقی فجر شیراز به نشانی: www.Farhangtic.com مراجعه کنند.

همچنین دوست داران موسیقی گروه "هوروش بند" می توانند برای تهیه بلیت به پایگاه اینترنتی: www.concertirani.com نگاهی بیندازند.

جشنواره موسیقی فجر شیراز توسط انجمن موسیقی فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

الهه بهرامی