به گزارش هنرآنلاین، مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان جوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته های هنری به خصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی"سایه رنگ" در صدد است آثار هنری را به مخاطب ارایه کند .

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشی "سایه رنگ"  آثار  هنرمند نیشابوری پرستو حسامی است که در آن٣٠ اثر نقاشی در ابعاد ٤٠ در ٣٠  تا ٨٠در١١٠  سانتیمتر برپا شده است.

وی  به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک سیاه قلم، رنگ روغن  و طراحی  است و با سبک رئالیسم  طراحی شده و  به موضوعات چهره، طبیعت و طبیعت بی جان پرداخته است.

آتشی خاطر نشان کرد: این دومین نمایشگاه انفرادی پرستو حسامی است که از اوان کودکی دارای سابقه هنری نقاشی بوده و دانش آموخته کارشناسی رشته معماری طراحی داخلی است و دارای رتبه های هنری مختلف است و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن و آشنایی عموم با تکنیک های مختلف است.

مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی "سایه رنگ " از ٩ تا ١٥ دی٩٦  هر روز از ساعت  ١٠ تا ١٢ و ١٦:٣٠ تا ١٩ بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.