به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، روز گذشته در سالن شهید اوینی خرم آباد میزبان نمایش "خاله سوسکه" به کارگردانی گلشن حسنوند از لرستان بود و امروز نیز نمایشنامه خوانی آجر به کارگردانی امیر محمد حسنوند از همین استان در پلاتو شیدا این شهر برگزار می شود.

نمایش "بدن مقدس" به کارگردانی مهدی محمدی از اراک دیگر اجرای امروز 10 دی ماه در خرم آباد خواهد بود.

نمایش "زنه کشو" به کارگردانی حسین ایزدی از لرستان ، "هفت روز از تیر شصت" به کارگردانی کامران شهلایی از تهران در روز دوشنبه 11 دی روی صحنه خواهند رفت.

نمایش های "خونه گازیا" به کارگردانی وهاب امرایی از لرستان ، "گل" به کارگردانی یاسر خاسب از تهران دو نمایشی هستند که روز 12 دی ماه به اجرا در می آیند و نمایش های "شب اسرار آمیز" به کارگردانی عبد آتشانی از تهران، "سولوی مرگ" به کارگردانی سعید فیوضی از خوزستان در روز چهارشنبه 13 دی ماه روی صحنه می روند.

مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر استانی لرستان روز چهارشنبه در سالن شهید آوینی خرم آباد و در ساعت 19 برگزار می شود.

استان لرستان

جشنواره فجر استان مرکزی در چهار شهر

جشنواره فجر استانی مرکزی در شهر های اراک ، شازند ، تفرش و ساوه برگزار می شود.

استان مرکزی که از 13 تا 15 دی ماه میزبان جشنواره تئاتر فجر استانی خواهد بود در شهرهای اراک ، شازند ، تفرش و ساوه برگزار می شود.

فرهنگسرای آیینه شهر اراک ، سالن شهید چمران در شهر ساوه ، پلاتوی کانون پرورش فکری در شهر تفرش ، سالن اداره ارشاد در شهر شازند میزبان نمایش های این دوره از جشنواره خواهند بود.

نمایش های "شرتل" به کارگردانی علی اصغر خطیب زاده از دامغان ، "گل" به کارگردانی یاسر خاسب از تهران ، "شب اسرارآمیز" به کارگردانی عبد آتشانی از تهران ، "هفت روز از تیر شصت" به کارگردانی کامران شهلایی و محمد لارتی از تهران ، "آناتومی تنهایی" کار حامد محبی از آذربایجان غربی ، "بدن مقدس" به کارگردانی مهدی محمدی از اراک ، "شاه لیرک "به کارگردانی افق ایرجی از اراک در فهرست اجراهای این دوره از جشنواره فجر استان مرکزی قرار دارند.

استان مرکزی