به گزارش هنرآنلاین، تهیه‌کننده آلبوم موسیقی "برای نیما" در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: این آلبوم در دستگاه سه‌گاه توسط هنرمندان اراکی تهیه شده است و تلاش بر این است که برای شب یلدا و زمستان 96 وارد بازار شود. 

محمدعلی خودشناس اظهار کرد: این آلبوم دارای هشت آهنگ است که شامل سه بخش بی‌کلام، یک تصنیف و چهار آواز است که طی چهار سال تلاش یک تیم پنج نفره تهیه شده است. 

وی افزود: تصنیف این آلبوم با شعر "می‌تراود مهتاب" نیمایوشیج تهیه شده است و براساس آن نام آلبوم "برای نیما" انتخاب شد، همچنین اشعار فرخی یزدی نیز برای آوازهای این آلبوم در نظر گرفته شده است. 

خودشناس با بیان اینکه کلیه نوازندگان این آلبوم از هنرمندان اراکی هستند و خواننده آن محمد صالح غلامی دیلمی گیلانی است، افزود: آلبوم از نظر کار تنظیم آماده شده است و امور مربوط به تهیه سی‌دی و عرضه به بازار در مراحل پایانی است. تلاش بر این است که تا شب یلدا یا اوایل زمستان 96 طی برگزاری کنسرت یا آیین رونمایی وارد بازار شود. 

در تهیه این آلبوم محمدعلی خودشناس نوازنده تار و سه‌تار، مسعود شیخی‌نژاد نوازنده بم‌تار، سینا معتمد نوازنده کمانچه، مجتبی نهرمیانی نوازنده تنبک و دف همکاری داشتند.