به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایران تئاتر، آیین پایانی نخستین جشنواره استنداپ کمدی ٢٥ آذرماه با حضور محمدجوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در تالار فرهنگ شوشتر برگزار و با استقبال چشمگیر مردم و هنرمندان سراسر استان روبه‌رو شد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با استناد به آیات، احادیث و روایات متعددی اهمیت دادن به شادی و نشاط در جامعه را امری ضروری خواند و گفت: هر چه قدر خود را به خداوند که سرچشمه  تمام زیبایی ها است، نزدیک تر کنیم شادتر می‌شویم. همان شادی که حرمت‌ها در آن شکسته نشود و در چارچوب اخلاق و فرهنگ جامعه باشد. 

جوروند در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، برگزاری چنین برنامه‌ای را خوب ارزیابی کرد و گفت : شوشتر با داشتن  ظرفیت‌های بالا به سبب وجود هنرمندان شاخص ، مدیریت خوب  و همدلی مسئولان ، آینده درخشانی در عرصه فرهنگ و هنر خواهد داشت.‌

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به حضور پرشور مردم ، همدلی مسئولان و استقبال خوب هنرمندان از این رویداد هنری، گفت : سال آینده جشنواره استندآپ کمدی در دومین ایستگاه  به صورت ملی و با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار خواهد شد.