به گزارش هنرآنلاین، سیدهادی جوادی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی انجمن تجسمی این شهرستان، اظهار کرد: انجمن تجسمی البرز یکی از بزرگترین انجمن‌های فرهنگی و هنری استان است و هنرمندان زیادی را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: تا مدت ها هنرمندان رشته‌های مختلف تجمسی فردیس در این انجمن عضو بودند ولی خوشبختانه به تازگی انجمن تجسمی فردیس به طور مستقل راه اندازی شده که این نویدی برای هنرمندان  فردیسی فعال در این عرصه است.

وی افزود: در حال حاضر اکثر هنرمندان تجسمی فردیس فعالیت‌های خود را خارج از این شهرستان انجام می دهند، بنابراین لازم است این هنرمندان در یک مجموعه دور هم جمع شده و با همدلی و همفکری در راستای ارتقای فعالیتهای فرهنگی و هنری در این شهرستان کوشا باشند.

جوادی نیا در ادامه با تاکید بر ضرورت بال و پر دادن به انجمن‌های هنری و فرهنگی، ابراز کرد: با توجه به سیاست‌های اعلام شده بر مبنای کاهش تصدی گری دولت، بنا  است؛ اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری توسط انجمن‌ها در برنامه های  ارشاد فردیس قرار گیرد.

این مسئول گفت: در این راستا پس از انجمن های شعر و تجسمی ، راه اندازی و تشکیل انجمن نمایش و موسیقی در این شهرستان ضروری به نظر می‌رسد.