به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی، سعید عبدالحمیدی رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اراک گفت: جشنواره فیلم "١٠٠ثانیه" جمعه اول دی ماه سال جاری در سالن سلمان ساوجی شهرستان ساوه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار می شود.

 عبدالحمیدی ادامه داد: هنرمندان فیلمساز آثار خود را در سه بخش داستانی، مستند و انیمیشن و با موضوعات این جشنواره تحکیم خانواده در راستای صیانت از حقوق شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی و با موضوع ویژه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی تهیه کرده اند که در هر بخش از سه اثر و بخش ویژه یک اثر تقدیر می شود.

 وی با بیان اینکه ٦ اثر با موضوع بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده، افزود: تا کنون ٤٠اثر از هنرمندان سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که جمعا ١٠نفر مورد تقدیر قرار می گیرند؛ ابوالفضل جلیلی، سعید عبدالحمیدی و سعید شاه حسینی کار داوری آثار را به عهده گرفتند.

 رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اراک تصریح کرد: در حاشیه اکران فیلم های راه یافته به این جشنواره، کارگاه آموزشی فیلمسازی با بهره مندی از استاد ابوالفضل جلیلی برگزار می شود.