به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گفت: انجمن نمایش گناوه با تاکید بر مقوله آموزش در تئاتر و توانمندسازی هنرمندان جوان شهرستان از همه علاقمندان دعوت کرده است تا با شرکت در این کارگاه آموزشی به شناسایی هر چه بهتر نقاط ضعف و قوت خود در توسعه تئاتر شهرستان و تولید آثار کیفی اهتمام ورزند.

جهانشیر یاراحمدی همچنین اظهار داشت: در پایان این کارگاه که در سالن استاد دریانورد گناوه برگزار خواهد شد به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و نام نویسی در این کارگاه یک روزه می‌توانند با شماره ٠٩٣٠٨٨٤٨٢٥١ تماس حاصل کنند.

یاراحمدی در پایان یادآور ‌شد: این کارگاه به همت انجمن نمایش و شهرداری شهرستان گناوه، آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا، سازمان بسیج هنرمندان و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

سیروس همتی متولد سال ۱۳۵۱ در شهر تهران است. تخصص او طراحی صحنه، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری است و بازی او در فیلم سینمایی "مارمولک" به کارگردانی کمال تبریزی و سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان "خداحافظ بچه" به کارگردانی منوچهر هادی او را بیش از پیش مورد توجه و علاقه هنردوستان قرار داد. این بازیگر و کارگردان تئاتر سال‌ها پیش در "خاک سرخ" ابراهیم حاتمی کیا و "آشپزباشی" محمدرضا هنرمند، نقش کوچکی ایفا کرد و تجربه بازی در چند تله‌فیلم و فیلم سینمایی را داشت. وی همچنین کارگردانی نمایش‌های "هفتاد و پنج هزار" "ماجرای نیمه شب"، "اسب"، "پیکر"، "ما سه نفر بودیم" و... را در کارنامه خود دارد.