به گزارش هنرآنلاین، معاون  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان با ذوق و خوش قریح تئاتر نیشابور با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی  این دیار توانسته اند آثاری در خور شأن و فاخر را تولید و عرضه کنند که درخشش داشته است تا گواه این مدعا باشد که هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و نمایش "آناناس" نیز برداشتی است که هنرمندان تئاتر با نگاهی نو به بیماری ایدز که با همکاری دانشکده علوم پزشکی  و انجمن هنرهای نمایشی نیشابور به صحنه برده اند.

 در نمایش "آناناس" به نویسندگی جواداشگذری و کارگردانی علی جهان تیغ، هانیه کردی، امید فخرایی، حامد اناری به ایفای نقش پرداخته اند.

وی به داستان این نمایش پرداخت و خاطرنشان کرد: این نمایش در ارتباط با زوج جوانی است که واقعا عاشق هم بوده و همدیگر را در فراز و نشیب های زندکی همراهی می کنند تا اینکه ناخواسته درگیر بیماری ایدز می شوند و این مساله باعث مشکلاتی در زندگی آنها تا مرحله فروپاشی می شود اما آنها امید خود را از دست نداده و به زندگی عادی و عاشقانه خود بر می گردند و...

عراقی در خصوص کارگردان این نمایش یادآور شد: علی جهان تیغ  تجربیات فراوانی در اجرای نمایش داشته است و تا کنون بیست و هفت کار نمایشی از جمله "رضا موتوری"، "مجنون آباد" ، "طلعت "، "محرم هنوز زنده است"، "آرزو های راه راه"، "اعترافاتی درباره زنان" ، "اعترافات مرد مرده" ،" شوخی"  و... را توسط گروه هنری مهر هامون به روی صحنه برده است.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش "آناناس" تا  ٢٥   آذر ٩٦ هر روز از ساعت ١٧  الی ١٩شب ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه  تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور می رود.