به گزارش هنرآنلاین، مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: در راستای برگزاری نمایشگاه های هنری از هنرمندان شهرستان در تمامی رشته ها و در تمام فصول سال، اینک  شاهد برپایی نمایشگاه عکس "شمیم باغ" آثار سید حسن ثنایی نژاد عکاس نیشابوری در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور هستیم.

حمید رضا آتشی گفت: نمایشگاه عکس "شمیم باغ" آثار سید حسن ثنایی نژاد عکاس نیشابوری شامل ٣٠ اثر به صورت رنگی در ابعاد ٦٠در٤٠ با موضوع طبیعت  در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: سید حسن ثنایی نژاد عکاس نیشابوری با هدف معرفی این هنر به مشتاقان و ارتباط با هنرمندان این رشته و نقد و بررسی آثار و هم اندیشی با عکاسان نیشابوری این نمایشگاه را برپا کرده است.

آتشی یادآورشد: این نخستین نمایشگاه انفرادی سید حسن ثنایی نژاد است که ٤ سال است به صورت آماتوری این هنر را دنبال می کند و اینک آثار خود را در معرض دید عموم قرار داده است.

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه عکس "شمیم باغ " از ١٨ الی ٢٣ آذر ٩٦ از ساعت ١٨ الی ١٩ بعد از ظهر در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور جهت بازدید عموم علاقه مندان بر پا است.