سرویس استان‌های هنرآنلاین: تعطیلات آخر هفته فرصت مناسبی برای شرکت در برنامه‌های فرهنگی خصوصا شرکت در کنسرت‌های موسیقی است. تعطیلات آخر این هفته که با ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلامی و امام جعفر صادق  پیوند خورده است و برای طرفداران همه ژانرهای موسیقی فرصت مناسبی است برای انتخاب یکی از کنسرت‌های موسیقی که در سالن‌های مختلف و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

محمد علیزاده در ساری

 محمد علیزاده خواننده پرکار موسیقی پاپ 17 آذرماه ساعت 19:30 در سینما سپهر شهرستان ساری به اجرای برنامه می‌پردازد. 

امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، اشکان موسوی (ویولن)، ایمان ذاکری (درامز)، اشکان صدیق آذر (سمپلر)، بهمن میرزازاده (گیتار و بوزوکی)، علی پورنگهبان (گیتار باس)، علی شهبازی (گیتار نایلون و الکتریک)، محمد شعبانی (پرکاشن)، پوریا فیروزی (کیبورد)، کیانوش علی‌محمدی (هم‌خوان)، داریوش اسدالله‌پور (صدابردار)، هومن و هورنگ حیات داوودی (نورپرداز) و صدرالدین حسین‌خانی (مدیر شرکت ایران‌گام) در این برنامه محمد علیزاده را همراهی می‌کنند.

اشوان در متل قو

اشوان در ادامه تور کنسرت‌های شهرستان خود، امروز ۱۶ آذر ماه در متل قو روی صحنه می‌روند.

اشوان که در تلاش برای انتشار نخستین آلبوم رسمی خود است در تاریخ ۱۶ آذر ماه ساعت ۲۱ در سالن آزادگان متل قو دیگر کنسرت پاییزی این شهر را برگزار می‌کند.

گفتنی است؛ این کنسرت‌ به تهیه‌کنندگی پوریا ارجمندتبار و مدیریت اجرایی میلاد مهربان برگزار می‌شود.

کنسرت داوود آزاد در کرمان

 کنسرت داود آزاد با عنوان "مشق نام لیلی" پنجشنبه  16 آذرماه ساعت 20 در سالن هلال احمر کرمان روی صحنه  می‌رود.

قطعات در دستگاه‌های شور، ماهور، بیات اصفهان، نوا، شوشتری و حتی موسیقی مقامی نواخته و خوانده می‌شود و سروده‌های انتخابی از جامی، داود آزاد، شاه ناصر انبار و غالبا از مولانا است که  آزاد و هنرمندان همراهش قصد دارند فضای این کنسرت را از لحاظ ریتمیک و دستگاهی متنوع ارائه دهند.

داود آزاد (آواز، تار، تنبور، عود و دف)، جاوید ابراهیم‌پور (همخوان، نی)، شایان ریاحی (پرکاشن) و سهیل حسنی (دف) اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

کنسرت سینا شعبانخانی در گرمسار

سینا شعبانخانی خواننده جوان موسیقی پاپ در جدیدترین تجربه اجرای صحنه‌ای خود با هموطنانش در گرمسار دیدار می‌کند.

شعبانخانی در این کنسرت قرار است قطعات منتشر شده جدید و قدیم خود از جمله "عمدا" را برای مخاطبان اجرا کند.

"عمدا" یکی از قطعه‌های پرطرفدار این خواننده جوان است که او هر مرتبه در کنسرت‌ هایش بنا به درخواست مخاطبان حاضر در سالن اجرا می‌کند.

کنسرت سینا شعبانخانی روز پنجشنبه 16 آذرماه ساعت 18:30 در سینما ابریشم گرمسار برگزار می‌شود.

کنسرت بهنام بانی در لاهیجان

بهنام بانی در ادامه تور کنسرت‌های شهرستان خود ۱۷ آذر  در شهر لاهیجان روی صحنه می‌رود. بهنام بانی که روز گذشته ۱۵  آذر در سالن سینما شیدا شهر سنندج تازه‌ترین کنسرت خود را برگزار کرد در ادامه تور کنسرت‌های خود روز ۲۵ آذر در شهر رشت روی صحنه می‌رود.