سرویس استان‌های هنرآنلاین: کتاب‌گردی در شیراز با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار فارس انجام شد. مدیران فرهنگی کشور که در رأس آنها محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشت پس از ورود به شهر شیراز با اسماعیل تبادار استاندار فارس دیدار کردند.

 در این دیدار امیرمسعود شهرام‌نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایرانی، بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، حجت‌الاسلام کاکایی عضو هیأت عملی دانشگاه شیراز، صابر سهرابی مدیرکل روابط‌عمومی استانداری فارس و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این دیدار به بیان توضیحاتی درباره برنامه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی‌شده تا پایان سال پرداخت و همچنین از سفر ٤٥ مدیر مرکز نشر برای حضور در نمایشگاه کتاب استانی شیراز خبر داد.

 پس از پایان این دیدار گروه مدیران فرهنگی به همراه استاندار فارس برنامه کتاب‌گردی خود را با بازدید از کتابفروشی شهر کاغذی آغاز، سپس کتاب‌فروشی اسفند مورد بازدید قرار گرفت و برنامه کتاب‌گردی با بازدید از سایر کتاب‌فروشی‌های شهر شیراز ادامه یافت.

الهه بهرامی