سرویس استان‌های هنرآنلاین: غلامرضا یوسفی‌نژاد اظهار کرد: کتاب‌فروشانی که علاقمند به حضور در ایام نمایشگاه کتاب فارس هستند می‌توانند از طریق هماهنگی با اتحادیه کتابفروشان استان، برای فروش کتاب‌های خود از بن‌های عرضه شده در این نمایشگاه نیز، استفاده کنند.

معاون اداری و مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: این امکان بگونه است که ٢٠ در صد از طریق بن و ١٠ تا ٢٠ درصد دیگر نیز توسط کتابفروشان برای خرید در نظر گرفته شده است و امکانی است تا در محل خود این خدمات را ارئه دهند.

یوسفی اشاره کرد: استفاده از بن کارت‌هایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود و از طریق بانک عامل شهر در محل خود نمایشگاه توزیع خواهد شد، تا دو هفته بعد از پایان نمایشگاه نیز در کتاب فروشی‌های سطح شهر شیراز که در نمایشگاه کتاب با هماهنگی اتحادیه ثبت نام نموده‌اند، قابل اعتبار و خرید کتاب امکان پذیر است.

معاون اداری و مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، با بیان اینکه بن‌های کتاب سال گذشته تا پایان آخرین روز نمایشگاه ١٢ میلیارد ریال بوده است، میزان افزایش بن امسال نمایشگاه کتاب فارس تاکنون را، یک میلیارد ریال عنوان داشت و از سرازیر شدن ١٣ میلیارد ریال بن خرید کتاب برای نمایشگاه امسال استان فارس خبر داد و افزود: در صورت استقبال و نیاز این مبلغ قابل افزایش خواهد بود.

خاطر نشان می گردد؛ شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس ٢ تا ٧ آذرماه از ساعت ١٠ تا ١٩ در محل نمایشگاه بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان برگزار می شود.