به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی نگارخانه ایوان سپید، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز جمعه 3 آذر ماه از ساعت 16 تا 20 برپا خواهد بود. آوین جانی هفت ساله است و نقاشی کشیدن را از سه سالگی آغاز کرده است.

 او درباره خودش می‌گوید: گاسم من آوینه. من وقتی کلاس اول شدم معلمم دوست مامانم بود. یک بچه هم دارد که با من دوست است. اسم او آگرین بود. من و آگرین با هم کلاس تنیس می‌ریم. من کلاس زبان می‌رم. کلاس پیانو هم می‌رم."

در این نمایشگاه که دومین نمایشگاه انفرادی آوین در دو سال اخیر است 23 اثر حضور دارد. تکنیک اغلب آثار گواش است و گاه از پارچه و چوب نیز در آن‌ها استفاده شده. هر اثر، داستانی کوتاه دارد که به زبان و خط خود هنرمند به نگارش درآمده‌اند. شخصیت‌های تابلو-داستان‌ها معمولا موقعیتی چالش برانگیز مثل بالا رفتن از کوه، فوران آتش‌فشان، تغییر محل زندگی و... را در کنار هم تجربه می‌کنند.  

تابلوهای آوین گاه نیز نمایان‌گر تصاویری از زندگی روزمره‌‌‌اش هستند. برای مثال او درباره اثری که دو دختر بچه را در حال بازی تنیس نشان می‌دهد، می‌گوید: "دوشنبه‌ها من زود از خواب بیدار می‌شوم و صبحانه‌ام را می‌خورم. بعد لباس می‌پوشم و سوار ماشین می‌شوم و به کلاس تنیس می‌روم و آن‌جا دوستم آگرین را می‌بینم. آن‌جا با هم مسابقه می‌گذاریم و هردوی‌مان برنده می‌شویم." 

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه یاد شده می‌توانند در روزهای برگزاری به استثنای تعطیلات رسمی، بین ساعت‌های 9 تا 13 و 16 تا 20 به نشانی کرج، مهرشهر، بلوار ارم، بین خیابان 100 و سه‌راه شهرداری، پلاک 2 مراجعه کنند.