به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، رضااوژند با بیان این که یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی ٢٦ تا ٢٩ آذر ماه در هرمزگان برگزار می شود، اظهار داشت : پس از پیشنهاد و رایزنی های لازم و با توجه به ظرفیت های موجود هنری در میناب بخش خیابانی این رویداد مهم فرهنگی به شهرستان میناب واگذار شده است.

وی هدف این جشنواره را گسترش فرهنگ منور رضوی با زبان و ابزار هنر در جامعه به ویژه بین قشر کودک و نوجوان اعلام کرد و گفت : هنرمندان می توانند با مطالعه زندگی و سیره امام رضا (ع) ، توصیه ها و احادیث این امام همام آثار فاخری را در این حوزه تولید کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد میناب گفت : آثار گروه ها در این بخش در سطح مدارس ، بوستان ها ، میادین و مناطق مختلف شهری و برخی روستاها به صورت خیابانی اجرا می شود .

این مسئول اظهار داشت : در شهرستان میناب بیش از ٣٠ گروه فعال هنری در حوزه نمایش و تئاتر فعال است که از مشکلات جدی آنها نبود فضای مناسب نظیر پلاتو است.

وی ادامه داد: مجتمع فرهنگی هنری میناب نیز با ٤٠ درصد پیشرفت فیزیکی دو سال است که به علت نبود اعتبار روند ساخت آن متوقف شده است.