به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی "برگ جان" Leaf of Life به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابراهیم مختاری که هم اکنون در گروه سینماهای "هنر و تجربه" در کشور روی پرده است با حضور این کارگردان پیشکسوت سینمای ایران و سعید پورصمیمی بازیگر سرشناس این فیلم و تعدادی از علاقمندان به سینما در ساعت 17 امروز دوشنبه 15 آبان ماه جاری در سینما سوره اصفهان به صورت ویژه اکران می‌شود و در ساعت 18:45 نیز با حضور منتقد و کارشناس سینما و تماشاگران مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در فیلم سینمایی "برگ جان" که در ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم "سبز" غزال زرین بخش داستانی بلند را به دست آورد؛ سعید پورصمیمی، مهدی احمدی و مریم مقدم به ایفای نقش می‌پردازند. 

اکران فیلم سینمایی "برگ جان" دومین ساخته بلند داستانی ابراهیم مختاری این روزها در سینماهای کشور ادامه دارد، و در ساعت 15 دیروز یکشنبه 14 آبان ماه جاری در موزه سینما در تهران، در دو سانس 16 و 18 در پردیس سینمایی کورش در تهران و در ساعت 21 در پردیس سینمایی هویزه در مشهد به نمایش درآمد. 

این فیلم همچنین در ساعت 17 امروز دوشنبه 15 آبان ماه جاری در هنر و تجربه بابل، در ساعت 19 در پردیس سینمایی هویزه در مشهد، در ساعت 19 در پردیس سینمایی گلستان در شیراز و همچنین در ساعت 19 در  تماشاخانه پارس در کرمان روی پرده می‌رود. 

این فیلم در ساعت 19 فردا سه‌شنبه 16 آبان ماه جاری در موزه سینما و همچنین در ساعت 16 در پردیس سینمایی چارسو در تهران و در ساعت 17 روز جمعه 19 آبان ماه در سینما سوره اصفهان به نمایش در خواهد آمد.